Your Highness

Your Highness este genul de comedie special facuta pentru adultii care tolereaza multe glume de natura sexuala. Chiar daca uneori poantele par a fi putin cam exagerate, la final cu siguranta veti iesi din sala cu gura pana la urechi.

Istoria spune ca o data la 100 de ani un vrajitor puternic trebuie sa faca dragoste cu o virgina iar aceasta va da nastere unui dragon care-l va face pe vrajitor de neinvins. Totusi, un cavaler puternic trebuie sa opreasca planul malefic si sa salveze fecioara. Dar, cum fiecare padure are uscaturi, asa in fiecare familie exista si un frate mai mic care este lenes si se gandeste numai la distractii. Fabious (James Franco) este eroul care pleaca sa-si salveze logodnica si lumea de vrajitorul Leezar (Justin Theroux) si-l ia alaturi de el pe fratele sau mai mic Thadeous (Danny McBride). Thadeous, printul care a trait mereu in umbra lui Fabious si a ales sa-si petreaca viata fumand iarba sau band alcool, reuseste in aceasta aventura cavalereasca sa-si demonstreze atat lui cat si intregului regat ca poate face mai mult decat sa piarda vremea si devine el insusi erou.

your highness your highness

Your Highness este o parodie a filmelor cu eroi si reuseste sa fie una destul de amuzanta. La inceput, filmul tinde sa-ti lase o impresie proasta pentru ca glumele cu conotatii pornografice sunt prea multe si iti vine sa spui: "Ok! Sa trecem peste!", insa daca rezisti la primul sfert de ora si ai rabdare sa inceapa actiunea, poantele vin natural in discutie si sunt chiar amuzante. Glume misogine, glume erotice sau comic de situatie, toate o sa te faca sa razi cu gura pana la urechi. Spre exemplu, Thadeous care este cam incompetent ii vorbeste Isabelei (Natalie Portman) despre cat este el de "viteaz" si cum o femeie este mult mai neajutorata decat un barbat atat de..."curajos si trecut prin incercari" cum este el.

your highness your highness

Povestea este buna si s-ar fi putut face foarte usor si un film serios dupa ea. Insa regizorul David Gordon Green a vrut sa arate ca nu trebuie sa fii intotdeauna in forma, sa ai teluri inalte, o viata traita serios sau parul frumos pentru a fi erou si a reusit sa puna in evidenta o intrebare la care ne-am gandit cu totii cand am vazut filme cu cavaleri: barbatii astia plecati in misiune nu incep sa aiba tendinte gay? Ba da! Spre exemplu inainte de fiecare misiune in care pleca, Fabious se ducea sa vada un vrajitor bun care ii dadea raspunsuri in schimbul carora printul trebuia sa se sarute cu el. In plus, Fabious este tradat de Boremont (Damian Lewis), unul dintre cavalerii sai, pentru ca printul ii raneste sentimentele acestuia,  iar spre final Boremont chiar isi dezvaluie dragostea: "I love you as a man loves another man".

Your Highness este o comedie care o sa va placa mai ales daca digerati glumele sexuale si daca rezistati unei furtuni de acest tip, iar daca il vedeti in compania prietenilor,  filmul va avea mai mult succes. Totusi nu trebuie sa uitati un lucru: lasati copiii acasa.