The Three Musketeers-cronica film

Lupta, iubeste traieste! Pregatiti-va pentru o adaptare dupa celebrulul roman scris de Alexandre Dumas asa cum poate nu v-ati imaginat ca ar fi putut fi realizata, updatata si gadgetizata in noul film The Three Musketeers. Clasicul intalneste futuristul, iar comicul de situatie si de limbaj confera exact condimentele de care ai nevoie pentru un film cu un gust prea bun pentru a rezista tentatiei de a-l vedea.

Povestea este cea pe care o stim si care a vrajit copilaria multora dintre noi. D'Artagnan ajunge sa ii insoteasca pe cei trei muschetari intr-o aventura periculoasa prin care incearca sa recupereze colierul sotiei tanarului rege al Frantei, Ludovic al XIII-lea.

Athos, Porthos, Aramis si D'Artagnan se confrunta insa cu urzelile si rautatile contelui Rochefort, ale ducelui de Buckingham si ale provocatoarei Milady de Winter. Luptele muschetarilor depasesc suprafata terestra si trecem la urmatorul nivel...in aer. O inventie ciudata le permite personajelor lui Dumas sa zboare cu ajutorul unor corabii pentru confruntari explozive.

Cele aproape doua ore cat dureaza intreaga actiune au fost parca prea putine ca sa te saturi de atmosfera medievala in detaliu construita, de luptele cu sabii in stil Matrix si de iubirea care pluteste in aer. Parca nu te saturi nici de glumele pe care personajele le lanseaza istet dupa fiecare moment greu de lupta nobila. Filmul Cei trei muschetari in 3D nu este una dintre acele pelicule care te pacaleste cu efectele tridimensionale, dezamagindu-te ca ai purtat ochelarii speciali degeaba, ci chiar are niste vizualuri simpatice pentru privitori.

Costumele pe care personajele le poarta sunt adevarate opere de arta construite cu migala, poate chiar demne de un Oscar. Nu-i de mirare ca unele personajele devin de-a lungul filmului fashion victims, asa cum actrita Milla Jovovich, Milady in film, a vrut sa isi etaleze creatiile pe care a avut ocazia sa le poarta inca de acum un an, postand cateva imagini pe contul ei de Twitter.

Distributia a fost inca un argument care ne-a indemnat sa punem The Three Musketeers in categoria "a nu se rata" datorita jocului actorilor Matthew Macfadyen (Athos) pe care l-am mai vazut intr-o ecranizare a unei carti, jucand alaturi de Keira Knightley in Mandrie si Prejudecata, Milla Jovovich (Milady de Winter), Luke Evans (Aramis), Ray Stevenson (Porthos), Orlando Bloom (Ducele de Buckingham), Logan Lerman (D'Artagnan).

Pentru ca insasi actorii ne-au avertizat ca noua versiune a muschetarilor este mult mai badass decat variantele trecute, iar vizionarea lui va fi o experienta similara unei curse in montagne russe, noi va spunem ca nu ne-au mintit. Povestea dumasiana te lasa sa razi cu pofta, sa tresari atunci cand sabiile se ciocnesc si te face sa pleci cu dorinta sa vezi cat mai repede o continuare. Cu mesajul Unus pro omnibus, omnes pro uno (Unul pentru toti, toti pentru unul), The Three Musketeers va asteapta din 14 octombrie in cinematografe.

Sursa foto: movieweb
aceshowbiz
collider