The Losers

Daca n-ar fi atat de violent, as indrazni sa spun ca The Losers este un film doar pentru copii. Chiar si asa, cu o poveste mai slaba si mai stupida decat multe dintre desenele animate de pe Cartoon Network, The Losers ar primi un mare "L" pe frunte si din partea multor copii.

The Losers este un film de actiune, cu explozii colorate, impuscaturi, batai, replici "inteligente", de genul: "That's right bitches, I got a crossbow!" si care nu sta nici macar o secunda sa-si traga sufletul si sa se gandeasca daca urmatoarea miscare are sens. Totul se intampla enervant de haotic, se trage in tot ce misca, se arunca in aer masini, elicoptere, avioane, vile luxoase etc. - o orgie de explozii... inutile.

Eroii fac parte dintr-un grup de operatiuni speciale ale CIA-ului si nu se complica cu nume normale, de buletin, toti poarta porecle de genul: Clay, Jensen, Roque, Pooch si Cougar. Cool, nu? Totul incepe a la Mission Impossible, fiecare dintre baieti are cate o specialitate: Jensen (Chris Evans) le are cu high tech-ul, Pooch (Columbus Short) poate conduce orice mijloc de transport si se pricepe si la armamentul greu, Roque (Idris Elba) este cutitar, iar Cougar (Oscar Jaenada) este sniper. Clay (Jeffrey Dean Morgan) este liderul, care ar trebui sa fie si creierul echipei, insa toate planurile sale ii baga in bucluc si se termina prost... noroc ca e carismatic si ca-si da silinta sa fie amuzant (asta nu inseamna ca-i si reuseste).

the losers the losers
Daca nu v-ati prins pana acum, The Losers mai mimeaza si Echipa de soc, pentru ca in urma misiunii cel putin dubioase de la inceput, cei cinci ajung sa fie declarati morti, asta dupa ce sunt tradati de un inamic misterios din interior, cunoscut sub numele de Max (Jason Patric). Echipa loserilor doreste, bineinteles, sa se razbune pe acest Max, iar cand Aisha (Zoe Saldana, frumusetea din Avatar) apare in camera de hotel a lui Clay cu o propunere irezistibila (in urma careia incendiaza, la propriu, hotelul), cei cinci pornesc in misiune.

De aici inainte, filmul se lanseaza in seria de explozii si impuscaturi de care va spuneam la inceput, plus inca cateva tradari pentru condimentarea fortata a actiunii. Baietii buni sunt, ca in toate filmele de categorie B, bullet proof, pe cand baietii rai sunt secerati mai ceva ca in filmele cu Van Damme. Banuiesc ca finalul nu e un mister pentru nimeni... Good guys vs. Bad guys, take a wild guess.

Personajele sunt cum nu se poate de plate, Pooch, de exemplu, nu are mai mult de doua replici si sta tot filmul cu ochiul in luneta. Replicile care se vor amuzante sunt cum nu se poate de lame, demne de niste loseri, iar povestea este rupta parca din caietelul cu fantezii al unui pusti de 12 ani, crescut cu Ben 10 si Counter Strike.

Tineti cont de tilul filmului, The Losers, pentru ca este o dovada de sinceritate, de aceasta data el reflecta calitatea a ceea ce urmeaza sa vedeti, pe bune.