The Change-Up - cronica film

Filmul The Change-Up incepe atat de prost incat vrei sa parasesti sala de cinema dupa primele minute ale vizionarii. Printr-un fenomen ciudat, filmul te prinde in panza povestii si incepe sa-ti placa, ba chiar sa te amuze in ciuda umorului fortat, a fazelor exagerate si a scenelor cam de prost gust pe alocuri. Dupa un inceput anevoios, va putem spune ca The Change-Up nu e de evitat, dar trebuie vazut in grup ca sa puteti apoi sa va distrati pe seama greselilor si susanelelor din film.

The Change-Up e unul dintre filmele cu premiera luna aceasta, o comedie cu o poveste clasica de schimb de identitate. Pe ideea "ce e in curtea vecinului e mai frumos", doi prieteni vechi ajung sa faca schimb de corpuri, dar nu si de mentalitati. Astfel, omul casnic si de cariera ajunge in corpul bine lucrat al personajului lui Ryan Reynolds, iar don juan-ul se trezeste cu 2 copii complet dementi in brate si o sotie de satisfacut.

Pe cat de prostesti sunt unele faze pe care le-am scoate de urgenta din film, cei doi protagonisti reusesc sa suplineasca greselile filmului printr-un joc foarte bun. Ne-a placut sa vedem cele 2 fete ale monedei in cazul lui Ryan Reynolds care isi incepe numarul in postura de gigolo amator de iarba si ajunge apoi om responsabil cand in pielea lui intra personajul lui Jason Bateman. Si cel din urma a jucat fara cusur, la el transformarea fiind mult mai evidenta: dintr-un om foarte cumpatat si calculat ajunge sa injure in sedinta vietii lui si imparte remarci obscene si misogine la tot pasul.

Motivul transferului de identitate e total stupid si nici ca-l vom comenta pentru ca datorita lui am putut admira trecerea brusca, dar foarte bine conturata a celor doi actori care s-au invartit la 180 de grade cand a fost cazul sa faca schimbul de roluri.

Comedia e destul de slaba la nivel de scenariu -desi ne asteptam la mai mult de la scriitorii care s-au ocupat si de The Hangover- si de inchegare a povestii -desi acelasi regizor a facut si Wedding Crashers, dar i se iarta pentru ca actorii s-au chinuit sa nu ne lase sa observam aceste detalii de productie. Se intelege, mai ales in cazul actritei Leslie Hand care e deja la al doilea rol de sotie al carei partener face schimb de corpuri, cum a fost cazul si in filmul "17 Again".

Cu o idee de umor presarata peste istorioara din The Change-Up, filmul poate fi o varianta reusita daca vreti sa vedeti ceva care sa nu va solicite intelectul si cautati doar o vizionare intru relaxare si putin amuzament. Sigur nu nu e cea mai buna recomandare din categoria filmelor de comedie din vara 2011, dar noi credem ca merita sa vedeti cuplul Reynolds-Bateman in actiune, pereche care si-a propus sa nu va lase sa va plictisiti.

Voi mergeti la The Change-Up?

sursa foto:hmultiplex.ro