Super 8 - cronica film

Super 8 este un film super de nota...ei bine nu chiar de nota 10 dar foarte aproape, care va avea premiera pe 29 iulie 2011. Filmul de actiune care se contureaza in jurul unor pusti ne-a placut foarte mult si de-asta il recomandam cu incredere.

In vara anului 1979, un grup de copii din Ohio filmeaza cu o camera Super 8 - un format de film lansat in 1965 de Kodak - un film de scurt metraj cu care vor sa participe la un concurs. In timpul filmarilor pustii sunt martorii unui accident feroviar in urma caruia in oras incep sa se intample lucruri ciudate: disparitii misterioase, evenimente inexplicabile. Cum un copil nu poate sta pe margine cand astfel de lucruri au loc, si cand curiozitatea ii este sporita si de aparitia armatei in oras, pustii se apuca si ei sa investigheze accidentul.

Super 8

Filmarile de pe camera Super 8 ii ajuta pe acestia sa inteleaga mai bine decat oricine cu ce au de-a face. Desi nimeni nu ii crede, nici chiar ajutorul de serif Jackson Lamb (Kyle Chandler) care este tatal unuia dintre copii, acestia reusesc sa dezlege misterul si sa salveze orasul.

super 8 super 8

Sincer sa fiu cand am vazut ca filmul are in rolurile principale niste copii am inceput sa cred ca va fi o mare pierdere de timp. Stiam deja ca si Kyle Chandler are un rol in film si asta a ajutat un pic la parerea de mai sus pentru ca oricat de mult mi-ar placea mie ca actor, Kyle este cunoscut pentru seriale (Grey's Anatomy, Friday Night Lights) mai degraba decat pentru lung-metrajele in care a jucat. Iar aceste seriale nu sunt toate dintre cele mai reusite.

Super 8 s-a dovedit insa a fi un film mult mai bun decat ma asteptam. Are tot ce-i trebuie unui film de actiune: efecte speciale din plin care sunt foarte reusite, scene de urmarire din plin si multe secvente care te tin pur si simplu cu sufletul la gura.

Super 8 Super 8

Iar pustii joaca foarte bine, asa ca Super 8 ajunge sa aiba si destule elemente comice. Motivul pentru care filmul este si unul destul de amuzat este ca toata povestea asta de actiune care ar trebui sa fie oarecum dramatica - un oras este pe cale sa dispara de pe fata pamantului - este vazuta prin ochii unor copii. Acesti ochi inteleg altfel realitatea si astfel multe din scenele din film devin foarte amuzante.

Nu vrem sa va stricam distractia cu prea multe detalii despre film dar trebuie sa mentionam faptul ca Super 8 a avut parte de multe cronici bune dupa lansarea sa pe 10 iunie. Si a avut si de ce sa aiba pentru ca filmul este unul bun si nici nu s-au stiut foarte multe despre el pentru ca Spielberg si Abrams au fost destul de tacuti si de retinuti cand au vorbit despre Super 8.

Asteptam sa mergeti sa-l vedeti si sa ne spuneti chiar voi cum vi s-a parut filmul. Va asiguram ca nu va fi o pierdere de timp mai ales ca la final veti putea urmari si scurt metrajul facut de copii, dar asta poate sa tina si de gustul fiecaruia :).