Sucker Punch

Sucker Punch sau Evadare din realitate un fantasy de actiune, daca exista asa ceva, destul de bine facut care reuseste sa te tina putin in suspans ca apoi sa-ti puna un zambet pe buze (desi poate ca nu mereu este potrivit).

Sucker Punch ne prezinta povestea lui Baby Doll (Emily Browning), o tanara de 20 de ani care este internata de tatal ei vitreg intr-un spital de nebuni. Retragandu-se in sinea ei, tanara isi formeaza o lume fictiva in minte, loc in care formeaza un plan pentru a scapa din azil. Totusi, Baby are nevoie de ajutor pentru ca planul sa reuseasca asa ca mai recruteaza alte 4 paciente: Sweet Pea (Abbie Cornish), Rocket (Jena Malone), Blondie (Vanessa Hudgens) si Amber (Jamie Chung). Cele 5 tinere pornesc in cautarea lucrurilor care le vor ajuta sa evadeze.

sucker punch sucker punch

Per total Sucker Punch e un film ok. Are elemente de actiune si este cu adevarat un fantasy, iar povestea este si ea destul de reusita chiar daca aduce un pic aminte de Ingerii lui Charlie pentru ca actritele principale sunt femei, dar doar atat. Incercarile prin care trec cele 5 eroine sunt rupte din lumea basmului iar efectele speciale sunt bine facute si nu te fac sa strambi din nas, insa capitolul la care filmul sta cel mai bine este muzica.

Cum a demonstrat si in filmul Watchmen, Zach Snyder stie cum sa aleaga soundtrack-ul. Asa ca pe fundalul Sucker Punch avem multe cover-uri sau melodii care se potrivesc perfect cu actiunea filmului si care, cantate de fete, ajuta la generarea unei atmosfere "girl power". Mai jos avem si un "Sucker Punch soundtrack behind the scenes" care va explica mai multe, dar si playlist-ul care chiar merita ascultat.

Ce am putea sa reprosam filmului? Pai am putea sa incepem cu sfarsitul, adica imediat dupa ce fantasy-ul dispare si ni se explica tot. Partea de final nu ii lasa pe spectatori sa gaseasca singuri o explicatie a povestii sau sa incerce in minte cateva finaluri. Din contra, vine si iti explica tot, iti dezveleste toata povestea in fata parca spunand: "Asta trebuia sa intelegi. Daca pana acum nu ai facut-o, stai linistit! Te lamuresc eu."

Un alt lucru negativ de spus despre film este faptul ca la un moment dat scenele de lupta devin oarecum comice (desi poate ca nu s-au vrut a fi asa), dar cu siguranta dialogurile sunt, ca sa ne exprimam intr-un mod frumos, nu foarte inteligente si ori tind sa devina sacaitoare, ori incepi sa razi chiar si atunci cand ideea transmisa ar trebui sa fie una foarte incarcata emotional.

sucker punch sucker punch

In rest vorbim de film numai de bine. Nu este nici atat de sangeros cat sa nu poti sa-l vezi impreuna cu copiii, dar are parte de actiune destula cat nu sa te plictisesti. Nu exceleaza in nici una dintre categoriile: actiune, fantasy sau thriller, insa este cu siguranta un film in urma caruia nu simti ca ai pierdut timpul degeaba.