New Year's Eve - cronica film

Odata intrati in atmosfera de iarna, cu sute de beculete aprinse pe strazi si sezon deschis la patinoare, un fim despre ajunul anului nou parca se "asorteaza" cu peisajul. New Year's Eve este un film linistit, perfect pentru perioada in care ne aflam, cu poante bine plasate si cu o oarecare nota filosofica. Pe principul "timpul fuge, sa fugim si noi dupa el?", filmul te cam pune sa meditezi la intrebarea cum iti petreci ultima zi a anului.

New Year's Eve pastreaza structura filmului Valentine's Day, ambele regizate de Garry Marshall: se aduna cat mai multe vedete in voga si li se construiesc cateva povesti, unele mai siropoase ca celelalte. Toate personajele sunt urmarite pe parcursul ultimei zile a anului, fiecare cu propriile sperante, rezolutii pe 2012 si, bineinteles, probleme in dragoste. Sarah Jessica Parker, Jessica Biel, Ashton Kutcher, Michelle Pfeiffer, Robert De Niro, Hilary Swank, Halle Berry, SofĂ­a Vergara si cateva prezente din lumea muzicii, in frunte cu Jon Bon Jovi, se intersecteaza si isi influenteaza reciproc planurile pentru 31 decembrie.

Una dintre povesti ne-a atras atentia, asta si pentru ca include un exercitiu pe care, daca sunteti in cautare de aventura pentru ultima zi din an, el va fi numai bun de incercat. Personajul interpretat de Michelle Pfeiffer, Ingrid, si-a intocmit o lista cu tot ceea ce i-ar placea sa faca pana la sfarsitul anului. Lista e lunga, insa, cu ajutorul lui Zac Efron ea are mari sanse sa le indeplineasca punct cu punct.

Mai avem printre istorioare si una bucata Jessica Biel insarcinata, un Jon Bon Jovi amorezat si pus pe cucerit, o combinatie ciudata intre Ashton Kutcher prins in lift cu starul din Glee, Lea Michele si un personaj interesant al lui Hilary Swank de care depinde intreaga organizare a marelui eveniment de Revelion din Times Square.

New Year's Eve-cronica film-3 New Year's Eve-cronica film-4

Dincolo de pleiada de vedete, actiunea este un mix intre bucatile de scenariu surprinzatoare si cele in care simti nevoia sa ti se ofere ceva mai mult. Usor plictisitor pe alocuri, filmul reuseste sa iasa din amorteala povestii cu ajutorul interpretarii in dulcele stil latino al Sofiei Vergara si, desigur, printr-un mini-concert Jon Bon Jovi. Grija pentru detalii este captivanta asta daca ai rabdare sa le urmaresti. Fie ca este un bilet, un ceas, o beteala aruncata sau o pereche de saboti, toate devin puncte esentiale in labirintul povestilor. Atentie, micile indicii te pot duce pe piste false spre finaluri .

Sa nu uitam si de magia New York-ului, punct forte al filmului. Da! New Year's Eve ne-a cam lasat cu o dorinta de a petrece trecerea dintre ani in marele oras american. Si pentru ca vorbeam de mini-concertul Jon Bon Jovi, piesele interpretate de artist sunt ca un desert binemeritat in pelicula.

Cu endorfina eliberata si cu o lectie despre ceea ce este denumit de cei peste ocean intr-un cuvant greu de tradus, "serendipity", noi ne declaram multumiti ca noul film al regizorului Garry Marshall este ceva mai bun si mai amuzant decat Valentine's Day. Asa ca, daca vreti sa va faceti antrenamentul pentru numaratoarea inversa de anul nou, sa va bucurati de multele staruri invitate sa joace in film, luati-va gasca si incercati comedia New Year's Eve. Poate ca nu este cel mai reusit film, totusi, el nu va va lasa sa plecati fara cateva portii de ras.