Matinal cu scandal (Morning Glory)

Iti e familiar acel gen de comedie spumoasa, tipic americana, cu happy end, de care uneori ai nevoie pentru a te deconecta total de ce se intampla cand intarzii in trafic, cand serviciul devine mai obositor ca de obicei sau chelnerii din pub-ul preferat intarzie in a lua comanda?

Matinal cu scandal (Morning Glory) este intocmai astfel: simpatic, nu exagerat de prost, dar nici exagerat de bun, cu fete frumoase, bine imbracate, care au un vis si lupta pana in panzele albe sa si-l implineasca, care reusesc sa isi gaseasca implinirea profesionala pana la sfarsit, dar si dragostea, iar toti se schimba in bine si traiesc fericiti pana la adanci batraneti sau ceva de gen.

2 3

Povestea filmului graviteaza in jurul ambitioasei Becky Fuller (Rachel McAdams), o tanara care, desi nu are studii universitare la o facultate renumita, isi doreste foarte mult sa lucreze in televiziune. Dupa ce este concediata de la locul de munca, fix intr-un moment in care credea ca va fi promovata, eroina noastra se muta in alt oras si accepta postul de producatoare executiva a unui matinal lipsit de audienta.

Aventurile ei la "Daybreak" ne aduc un pic aminte de rolul pe care Michelle Pfeiffer il face in Up Close and Personal - aceeasi poveste a tinerei ambitioase care isi doreste o cariera de succes in televiziune si care pana la sfarsit o dobandeste.

7 8

Becky il cunoaste pe producatorul Adam Bennett (Noah Bean), cu care incepe o relatie, pe care doreste sa o tina departe de ochii colegilor. Dupa ce il concediaza pe prezentatorul matinalului, il angajeaza pe Mike Pomeroy (Harrison Ford), un stirist cu o cariera impresionanta in spate, dar care fusese obligat sa demisioneze din postul precedent.

Intrucat "Daybreak" are ca subiecte principale life-style-ull si mondenitatile, Mike se dovedeste a fi un om dificil, care refuza sa prezinte frivolitatile impuse de formatul emisiunii. El intra mereu in contradictie cu Colleen Peck (Diane Keaton), co-prezentatoarea, care in trecut a fost Miss Arizona si care iubeste matinalul. Pe masura ce Mike si Colleen se dueleaza chiar si pe pe micul ecran, Becky trebuie sa gaseasca modalitatea de a salva emisiunea, dar si relatia cu Adam.

6 4

Filmul, care va avea premiera in Romania vineri, pe 18 martie, beneficiaza de regia lui Roger Michell, raspunzator si pentru Notting Hill. Scenariul a fost scris de Aline Brosh McKenna, pe care vi-l amintiti ca scenarist al The Devil Wears Prada si 27 Dresses. Daca v-au placut Meryl Streep si Anne Hathaway in filmul inspirat de Anna Wintour (spun gurile rele), va va placea si aceasta comedie, pe alocuri utopica, pe alocuri romantica, ideala pentru o seara distractiva in oras.

Noi va invitam la film, iar daca doriti sa aflati ce alte premiere mai asteptam luna aceasta, puteti sa o faceti chiar aici.