Gnomeo & Juliet

Gnomeo & Juliet este o animatie care ne prezinta povestea celebrilor indragostiti, Romeo si Julieta, intr-o alta varianta, moderna si mult mai amuzanta. Filmul 3D este plin de glume si ni-i aduce in fata pe Gnomeo si Juliet, doi pitici de gradina.

Gnomeo (care imprumuta vocea lui James McAvoy) este un pitic de gradina albastru, iar Julieta (care se bucura de vocea lui Emily Blunt) face parte din clanul piticilor de gradina rosii. Cele doua grupuri de pitici, albastru si rosu, locuiesc in gradini alaturate detinute de Capulet si Montague, si sunt prinsi fara sa vrea in conflictul dintre aceste doua familii. Dintr-o intamplare, Gnomeo se intalneste cu Julieta si, la fel ca in piesa lui Shakespeare, se indragostesc de la prima vedere. Totusi, dragostea lor nu este posibila din cauza conflictului existent, dar cei doi pitici de gradina sunt hotarati sa lupte cu orice obstacol le iese in cale pentru a fi impreuna. Astfel, ei trec printr-o serie de peripetii care ii apropie si ii ajuta sa se cunoasca mai bine.

Gnomeo&Juliet Gnomeo&Juliet2

Animatia sta bine la aproape toate capitolele: dialogurile sunt amuzante si inteligente si contin multe jocuri de cuvinte care pornesc de la gnom, sau peluza (lawn), avem parte de actiune din plin, cu momente care aproape ca ne tin cu sufletul la gura, dar si de scene romantice care mai mai ca ne fac sa exclamam aaawh cuprinsi de sentimente calde.

Totusi, nu am inteles de ce filmul este facut 3D, pentru ca nu are destule elemente care sa justifice asta. Pe tot parcursul filmului exista doar vreo 3 sau 4 secvente in care simti cu adevarat ca filmul este unul tridimensional si vezi venind spre tine un jet de apa sau niste puf de papadie care-ti zboara pe la ureche. Pe langa asta, animatia nu este chiar atat de bun pentru copii cu varsta sub 10-12 ani, pentru ca scenele de violenta sunt destul de multe si destul de dure, drept exemplu sta scena in care Tybalt (Jason Statham), adversarul lui Gnomeo, moare facut tandari de un zid. In plus, filmul are si niste scene ceva mai deocheate, mai ales cand apare piticul oarecum porno, imbracat intr-un costum de baie tanga, rosu.

Una peste alta, animatia trebuie vazuta pentru ca este extrem de captivanta si amuzanta, potrivita atat pentru familie cat si pentru o seara cu prietenii. In plus, filmul este menit sa binedispuna si sa lase o amintire placuta, lucruri pe care le face foarte bine.

Aici am pregatit mai multe poze si clipuri din animatia "Gnomeo and Juliet" ca intri in mood-ul fun si oarecum romantic al filmului.