Bad Teacher (Profa rea, dar buuuna) - cronica film

Bad Teacher (Profa rea, dar buuuna) lasa inca de la inceput impresia ca va fi un nou film despre un profesor care ajunge in fata unor elevi si le schimba acestora vietile. Cateva exemple de acest fel sunt: To Sir, with Love; Dangerous Minds sau ceva mai recent The School of Rock.

Elisabeth Halsey (Cameron Diaz) este Bad Teacher (Profa rea, dar buuuna) in jurul careia se formeaza toata actiunea. Iubitul plin de bani al lui Elisabeth ii da papucii acesteia cand mamica lui ii deschide ochii si ii arata ca tanara sta cu el numai pentru bani. Fortata sa-si castige singura existenta si mai ales dorindu-si foarte mult sa isi puna silicoane, Elisabeth ajunge sa fie profesoara intr-un liceu. Din pacate isi da seama ca aici castiga prea putin si ii cam neglijeaza pe copii. Asta pana cand afla ca tocmai prin copii poate face rost de banii doriti si lucrurile se schimba.

bad teacher bad teacher

Bad Teacher (Profa rea, dar buuuna) este o comedie destul de buna dar nu iesita din comun. Exista si momente in care razi in hohote dar si momente in care totul pare putin prea mult si nu mai este amuzant. In general, filmul este unul care te face mai degraba sa zambesti.

Cameron Diaz isi joaca rolul de Profa rea, dar buuuna perfect. Ii invata pe copii prin metode proprii, cum ar fi prin filme moderne timp in care ea doarme linistita la catedra. Personajul acesteia se contureaza cat se poate de bine: o tanara (ne-am abtinut sa spunem pipita) care arata bine, dar nu perfect care alearga mereu numai dupa tipi cu bani si pentru care nimic altceva in afara de partea materiala nu are importanta. Iar transformarea profesoarei dintr-o persoana materialista intr-o persoana care pune mai mult pret pe om decat pe banii acestuia este si ea foarte bine motivata.

bad teacher bad teacher

Culmea e ca si Justin Timberlake isi joaca personajul perfect. Nu ne asteptam sa se intample asta, dar chiar am ramas uimiti cat de bine joaca rolul unui profesor tanar, plin de bani dar ceva mai ciudatel si oarecum prostut.

bad teacher bad teacher

Interesant in Bad Teacher este conflictul care se creeaza intre profesoare si care oricat de comic ar fi reprezentat este un conflict cat se poate de real. Avem pe de-o parte profa rea, dar buuuna care se cam drogheaza, doarme in timpul orelor, ii injura pe elevi si pe de alta parte avem profesoara "model" care se poarta frumos cu cu elevii.

Aceasta rivalitate se consuma nu numai cand vine vorba de elevi ci si cand vine vorba de barbati, cele doua femei luptandu-se pentru profesorul Scott Delacorte (Justin Timberlake). Cand vine vorba de lupta pentru cel mai bun profesor ne dam seama ca nu conteaza cum se prezinta cele doua profesoare in restul timpului pentru ca si una si cealalta apeleaza la trucuri murdare pentru a castiga competitia.

In celelalte filme despre profesori, copiii erau cei care se schimbau pana la final si deveneau mai buni. Comedia Bad Teacher (Profa rea, dar buuuna) urmareste de fapt povestea profesoarei care pana la urma se schimba cu ajutorul copiilor si profesorilor din jur.

Bad Teacher (Profa rea, dar buuuna) este o comedie care va fi mai amuzanta daca o vedeti intr-un grup pentru ca sigur va fi ajutata de glumele facute pe seama diferitelor faze din film. Desi poate din titlu se intelege ca nu e un film tocmai potrivit copiilor, si acestia se vor distra pentru ca nu contine secvente demne de patratelul rosu.

9 comentarii vrei sa comentezi?

Mihai
#1 -

Doamne ce prost a fost filmul asta

Mare porcarie, am ras de doua ori in film, o data la faza din toaleta si a doua oara doar am chicotit la final. Complet inutil filmul!

dada
#2 -

A fost superrrrrrrr

De obicei chiar nu postez comentarii dar chiar nu m-am putut abtine cand am vazut comentariul de mai sus.
Mie mi-a placut fff mult. Intr-adevar nu m-am prapadit de ras, insa am fost tot filmul cu zambetu pe buze si chiar am ramas binedispusa toata seara.
Recomand!!!! Cameron mi se pare dementiala si fff expresiva.

Sergiu Anton
#3 -

De proasta calitare

Nu a fost pe gustul meu deloc. Cel mai prost film de comedie pe care l-am vazut in ultimul an ! Daca stiam ca e asa, preferam sa ma uit la 'Singur acasa'... De Justin nici n-am ce sa zic. Un rol..de toata jena... Parerea mea.

biaggio
#4 -

un film foarte foarte prost

Unul dintre cele mai proaste filme. Slab la toate capitolele.

andreea
#5 -

dragut filmul

Mie mi-a placut, a fost dragut; Justin nu are talent actoricesc, in schimb Cameron Diaz e buuuna.
Gusturile nu se dicuta.

Un suflet
#6 -

detalii despre astfel de filme

Filmele in general nu pot arata ceea ce se poate realiza in viata. la o analiza atenta, plina de luciditate, inteligenta si bun simt, se poate vedea si de ce. In primul rand, daca s-ar lua exemplele din film si s-ar transpune in viata cotidiana, ar fi mare mare nenorocire la fel si daca toata lumea si-ar propune sa joace teatru avand sau nu meseria consacrata de actor. Ganditi-va putin, daca vreunul din voi ati avea o astfel de profesoara ce situatii permanente generatioare de frustrari si conflict ati avea daca nu ati trai exact ca ea, profesorul fiind model si o persoana care ne invata lucrurile bune care ne ajuta in viata. Apoi, daca ati ajunge totusi sa traiti exact ca ea, cum ar fi viata voastra si cum v-ati simti pe termen lung in propria voastra piele. La fel, un adult, daca i-ar lua exemplul si ar cauta sa cucereasca barbatii cei buni ori nu numai, pentru ca in stare de ebrietate si droguri, nu mai stii ce faci si cand te apuca idei care sa-ti satisfaca ambitiile-orgoliul, poftele-dorintele nenecesare chiar distrugatoare, nu mai poti rationa si orbit, te lasi tarat in catastrofe fizice, morale, emotionale de care nu se poate sa nu-ti para rau mai tarziu. Nu se poate ca profesoara model care nu poate sa nu fie o femeie inteleapta, sa traiasca la fel ca cealalta, inconstienta si sa intre in competitie cu ea pentru vreun barbat, indiferent ce caracter ar avea acesta, deci am demonstrat ca orice pelicula nu este verosimila, te incarca doar cu niste emotii sau iti declanseaza anumite stari de moment, bucurie, tristete care apoi daca le analizezi si incerci sa le transpui in viata veazi ca urgent trebuie sa te lasi pagubas. Filmul este mai mult un indemn la intristare decat la haz pentru ca, din pacate, foarte multi tineri din ziua de azi aleg sa traisca la fel si apoi, daca totusi, datorita suferintei cumplite se trezesc, nu mai stiu cum sa mai traiasca in mod curat si multumitor, e ceea ce se numeste a trai fara a discerne binele de rau.

Un suflet
#7 -